| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
xbrother Nou venit

|
Posted: Mon Feb 22, 2010 3:09 am Post subject: Ma ajuta cinveva cu o schema pentru CS - 2310 (BlueTech)? |
|
|
Am o statie BlueTech CS-2310 si sa ars un canal, iar cateva piese sunt afumate rau, nu le vad valorile.
Sunt amator, deci va rog sa nu ma criticati pentru termenii folositi.
Va multumesc anticipat. |
|
| Back to top |
|
 |
|
aTaelectronics Forum-o-holic

|
Posted: Mon Feb 22, 2010 9:55 am Post subject: |
|
|
| baga o poza cu placa afumata, de aproape, poate are cineva CS-2130 si poate sa comparam piesele |
|
| Back to top |
|
 |
xbrother Nou venit

|
Posted: Tue Mar 09, 2010 12:55 pm Post subject: |
|
|
Nu am avut cu ce sa fac poze, dar mam uitat la celalalt canal, ca sunt identice, si am schimbat ce era afumat, am schimbat si finalii ca era pusa in scurt.
Acum a aparut o problema noua, se aude distorsionat , nu stiu ce am facut gresit asa ca va rog sa imi spuneti daca asta e cauza:
- in loc de rezistente de 220 ohmi am pus de 240 (2 bucati)
- in loc de rezistenta de 240 k ohmi am pus de 220 k
- in loc de tranzistorul 2SA1941 am pus TIP 36
- in loc de tranzistorul 2SC5198 am pus TIP 35
- in loc de tranzistorul 2SD669 am pus 2SC4883.
Mam uitat la parametrii si nu sunt diferente mari intre inlocuitori...
Bineinteles ca nu am gasit sa cumpar aceeasi tranzistori ca altfel nu foloseam inlocuitori.
Are cineva idee daca e din cauza inlocuitorilor distorsiunea? sau poate fii altceva?
Multumes anticipat. |
|
| Back to top |
|
 |
DeLuX Membru avansat

Joined: 11 Jan 2009 Posts: 242 Location: Sighisoara, JUD Mures
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 3:01 pm Post subject: |
|
|
mai ai garantie la el?...pt ca daca aveai garantie ti-l reparau la KON,dar daca ai umblat in el ai pierdut garantia.
Oricum eu zic sa suni la ei la service poate ti-l repara contra cost. _________________ 4 The Love Of Music |
|
| Back to top |
|
 |
xbrother Nou venit

|
Posted: Tue Mar 09, 2010 7:44 pm Post subject: |